Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Geplaats door waggie op zaterdag 16 januari 2010 om 18:39.
Aangezien veel volgers van Schaatsflits, Wie is de mol kijken is hier een speciaal topic om dat programma te bespreken.
| Geplaatst door Verweggistan op zaterdag 16 januari 2010 om 18:40 |
Ik denk dat Pieter-Jan de Mol is. ![]() |
| Geplaatst door waggie op zaterdag 16 januari 2010 om 18:40 |
| Ik heb het topic geplaatst onder de categorie off-topic natuurlijk. Wie verdenken jullie en waarom? |
| Geplaatst door wgr op zaterdag 16 januari 2010 om 18:44 |
| Ik denk waggie :P meedoen aan spelletjes, niet reageren en..... plots weer toeslaan. |
| Geplaatst door onie op zaterdag 16 januari 2010 om 18:44 |
| Sanne en mss. Frits. De Mol valt niet echt op. , Die actrice met die krullen, doet het veel te opvallend. En valt derhalve af. (of juist niet. )Sanne: hoor of zie je weinig van (stille mol) Frits: In Holland Town was hij het dichtstbij een paar treden. Hij zat in dat gebouw en liep toen buitenom naar boven. Wat ik mij afvraag of hij niet binnendoor naar boven kon. ![]() |
| Geplaatst door onie op zaterdag 16 januari 2010 om 18:44 |
| - |
| Geplaatst door oscar freire op zaterdag 16 januari 2010 om 18:59 |
| Ik denk Frits de mol is, ik heb een paar aanwijzingen op wieisdemol.nl gelezen en Frits doet wel verdacht |
| Geplaatst door oscar freire op zaterdag 16 januari 2010 om 19:01 |
| Ik denk dat Manuel gaat winnen hij houd alles bij in zijn molleboekje en volgt alles |
| Geplaatst door oscar freire op zaterdag 16 januari 2010 om 19:01 |
| Aanwijzingen Afl 2. Hint 01: Waarom gaat Barbara niet sneller de berg op? Hint 02: Waarom laat Arjen de tram voorbij gaan, met het risico dat ze niet meer in kunnen stappen? Hint 03: Waarom zagen Kim en Arjen de koker niet, terwijl ze er vlak langs liepen? Hint 04: Waarom zag Sanne de laptop in de tram niet? Hint 05: Waarom antwoorden Hind en Manuel niet door de porto en hebben ze de kaart laten verdwijnen in het Nederlandse dorp? Hint 06: Waarom rent Kim alleen door? Hint 07: Waarom drukt Erik de kaart-knop weer uit? Hint 08: Waarom neemt Frits risico en rent hij naar het geld terwijl hij al omsingeld is? Hint 09: Waarom zijn Kim en Manuel en Sanne niet eerlijk over het aantal jokers? Hint 10: Waarom gaat Barbara akkoord met maar 1 joker en geeft ze er 2 weg? |
| Geplaatst door Mapsv op zaterdag 16 januari 2010 om 19:17 |
| Barbara is de mol |
| Geplaatst door droebelde op zaterdag 16 januari 2010 om 20:03 |
Kijk het niet ![]() |
| Geplaatst door oscar freire op zaterdag 16 januari 2010 om 20:12 |
| @Mapsv Welkom op Schaatsflits |
| Geplaatst door MorrisonFan op zaterdag 16 januari 2010 om 20:19 |
| De voor mij, meest voor de hand liggende mol is Hind, zie maar de sleutelhangers (allemaal wit behalve ??n rode -- die was van hind) en de verkeerde aanwijzing in de eerste aflevering. Ze drukte in aflevering twee knoppen uit en heeft binnen dat groepje geen enkele koker gevonden. Overigens, kijk ik wie is de mol op uitzending gemist want op dat zelfde tijdstip is the mentalist en dat vind ik persoonlijk nog veel leuker. |
| Geplaatst door marten94 op zaterdag 16 januari 2010 om 22:06 |
| Ik moet wie is de mol nog eens terug gaan kijken. Tot die tijd heb ik hier nog niet veel te vertellen. |
| Geplaatst door oscar freire op zondag 17 januari 2010 om 08:32 |
| De volgende aflevering gaat kim er uit denk ik. |
| Geplaatst door waggie op zondag 17 januari 2010 om 09:47 |
| Ik denk ook dat Kim er uit gaat, ik heb de aflevering van afgelopen donderdaag nog een keer terug gezien, maar heb niets echt kunnen ontdekken. Wel vond ik Barbara beetje verdacht doen, bij beide opdrachten. |
| Geplaatst door Jochem op zondag 17 januari 2010 om 09:55 |
Ik vind het altijd moeilijk zeggen wie de mol is. Is altijd een andere die ik denk dus ik zeg maar niks heb het toch verkeerd ![]() |
| Geplaatst door oscar freire op zondag 17 januari 2010 om 09:58 |
| @waggie In afl 1. vond ik Barbara ook al verdacht doen..... |
| Geplaatst door Jochem op zondag 17 januari 2010 om 10:03 |
@oscar Meestal als je ze verdacht ziet doen zijn ze niet de mol ![]() |
| Geplaatst door oscar freire op zondag 17 januari 2010 om 10:08 |
| Ja dat weet ik en dus verdenk ik Frits hij doet niet heel veel verdacht maar heb ik zo'n gevoel dat hij de mol is |
| Geplaatst door Koldo op zondag 17 januari 2010 om 17:32 |
Ik heb dit programma nooit gevolgd, maar in het doorlezen van dit topic zie ik al zo'n 10 namen. Laat me raden, er doen 11 mensen mee aan de serie? dan weet ik wie de mol is ![]() |
| Geplaatst door onie op zondag 17 januari 2010 om 17:36 |
@Koldo: er deden er maar 10 mee. Zijn er al 2 afgevallen. ![]() |
| Geplaatst door zacht op zondag 17 januari 2010 om 18:08 |
| Barbara Barend is per definitie altijd verdacht. @Koldo "Wie is de mol" is een spel waarin bekende Nederlanders een leuk reisje krijgen naar het buitenland, waar ze allerlei spelletjes moeten doen die niemand begrijpt. E?n van hen saboteert de boel, en half Nederland gokt een paar maanden lang wie dat dan wel niet is. Elke week moeten de deelnemers vragen beantwoorden over die saboteur, degene die de meeste vragen fout heeft moet voortijdig terug naar huis. De bekende Nederlander die aan het einde goed geraden heeft wie de saboteur is, krijgt ook nog eens een zak geld mee. Aan het einde wordt duidelijk wie de saboteur is, en lacht iedereen daar heel hard om. Naar mijn mening is het een stupide programma, waarbij het doel je af en toe volledig ontgaat, waarin mensen met teveel geld een reisje krijgen en ook nog eens geld kunnen verdienen, door opdrachten uit te voeren die het voor de kijker allemaal niet duidelijker maken. Ik snap er echt niets van waarom ik elk seizoen toch weer met veel plezier zit te kijken. |
| Geplaatst door Mapsv op zondag 17 januari 2010 om 18:38 |
| @ OF : Dankjewel Het zou een keer leuk zijn als ze het gewoon met on bekende Nederlanders deden. |
| Geplaatst door Verweggistan op zondag 17 januari 2010 om 19:19 |
| Ja, dat vond ik ook leuker, wat ik het nadeel vind van die iets bekendere Nederlanders is dat ze expres verdacht gaan doen en expres gaan mollen, zodat de mol weinig hoeft te doen. Ik vond met de onbekende Nederlanders, die ene editie met die Sjors (of George of hoe je ook schrijft) als Mol echt geniaal. |
| Geplaatst door onie op maandag 18 januari 2010 om 10:17 |
| lol @ zacht. Dat ze aan het eind geld krijgen vindt ik ook belachelijk. Met de ON (onbekende nederlanders) kan ik het begrijpen dat ze geld winnen. Bij de BN'ers niet. Dacht eerst ook dat ze voor het goede doel spelen maar dat is niet zo. Het programma is eigenlijk ook zwaar onzinnig. Mensen die opdrachten uitvoeren, daarmee geld kunnen verdienen en ??n die de boel saboteerd. De reden dat ik kijk is voor mij ook niet helemaal duidelijk. ![]() Mss. omdat ik wil weten wie de mol is? ![]() Wie er gaat winnen/verliezen. En de opdrachten zijn (vaak) ook wel leuk. Zoals in afl. 2 |
| Geplaatst door waggie op donderdag 21 januari 2010 om 14:20 |
| Vanwege de tv-actie over Ha?ti begint Wie is de mol vanavond om 22:05. |
| Geplaatst door onie op vrijdag 22 januari 2010 om 10:06 |
| Manuel weg --> was ziek. Zijn er voor mij 3 mollen: -Frits - Erik - Barbara |
| Geplaatst door gwk op vrijdag 22 januari 2010 om 10:31 |
Er is maar ??n mol onie![]() |
| Geplaatst door onie op vrijdag 22 januari 2010 om 10:58 |
. ![]() Naar mijn idee is het ??n van die drie. |
| Geplaatst door waggie op vrijdag 22 januari 2010 om 10:59 |
| Voor mij zijn er ook drie. - Sanne - Arjen - Hind |
| Geplaatst door onie op vrijdag 22 januari 2010 om 11:01 |
We zitten op ??n lijn. ![]() |
| Geplaatst door waggie op vrijdag 22 januari 2010 om 11:29 |
Ja behoorlijk inderdaad ![]() |
| Geplaatst door oscar freire op vrijdag 22 januari 2010 om 18:37 |
| Mijn mollen: -Frits -Arjen -Hind |
| Geplaatst door gibofan op vrijdag 22 januari 2010 om 19:09 |
| Voor mij zijn er 3 verdachten over: -onie -waggie -oscar freire |
| Geplaatst door zacht op vrijdag 22 januari 2010 om 20:52 |
| Sinds die rare Barbara-mag-blijven-actie weet ik het vrij zeker: Barbara is de Mol. Of Hind. |
| Geplaatst door Diderick op vrijdag 22 januari 2010 om 22:02 |
| idd, deed me denken aan Yvon Jaspers, in 2004 ofzo. Die kreeg toen in de eerste aflevering een rood scherm, maar toen werd gezegd dat de test maar een grapje was. Wat bleek, zij was de mol. Misschien weer zoiets? |
| Geplaatst door Carlfan1 op vrijdag 22 januari 2010 om 22:15 |
| Volgens mij kreeg zij geen rood scherm toen. |
| Geplaatst door Rein Taaramae op zaterdag 23 januari 2010 om 14:07 |
| Barbara lijkt me niet. Loretta Schrijver, die in de eerste ronde was afgevallen, had zich tijdens de stemronde volledig op Barbara gericht. Ik neig naar Sanne. |
| Geplaatst door Geronimo op zaterdag 23 januari 2010 om 21:49 |
| Arjen zou een goede mol zijn, hij is in ieder geval de mijne |
| Geplaatst door onie op zaterdag 23 januari 2010 om 21:58 |
Mss. is de mol wel degene die hier door bijna niemand wordt genoemd? (Kim) |
| Geplaatst door zacht op zaterdag 23 januari 2010 om 22:11 |
| Ik zou het wel een stunt vinden als er twee mollen blijken te zijn. Anyway: 100% zeker dat Barbara Barend de Mol is. Of Hind. |
| Geplaatst door oscar freire op donderdag 28 januari 2010 om 20:13 |
| Nog 17 minuten en dan begint WIE IS DE MOL!!! |
| Geplaatst door Jeroentje op donderdag 28 januari 2010 om 20:14 |
Ga nog altijd voor Arjan Lubach |
| Geplaatst door Rein Taaramae op donderdag 28 januari 2010 om 20:19 |
| Zou het leuk vinden als nu Hind eruit gaat, zij wordt door Nederland het meest verdacht. |
| Geplaatst door marten94 op donderdag 28 januari 2010 om 20:29 |
| Ik vind Arjen en Hind ook het meest verdacht. |
| Geplaatst door waggie op donderdag 28 januari 2010 om 20:32 |
| Na de reclame begint het! |
| Geplaatst door zacht op donderdag 28 januari 2010 om 21:24 |
| De kwaliteit van mjn prono's van Wie-is-de-mol sluiten naadloos aan bij mijn wieler- en schaatsprono's. |
| Geplaatst door waggie op donderdag 28 januari 2010 om 21:26 |
| @ zacht Jammer, Barbara is het niet. Ik ga Arjen steeds meer verdenken. Maar mijn vorige keuzes blijf ik ook nog steeds verdenken(Sanne en Hind). |
| Geplaatst door Rein Taaramae op donderdag 28 januari 2010 om 23:06 |
Sanne deed vandaag even rustig aan om de verdenkingen van haar af te schudden. Ze zal in de volgende aflevering weer lekker haar werk gaan doen (mollen). ![]() |
| Geplaatst door onie op vrijdag 29 januari 2010 om 11:06 |
Quote: Geplaatst door onie op vrijdag 22 januari 2010 om 10:06 Manuel weg --> was ziek. Zijn er voor mij 3 mollen: -Frits - Erik - Barbara Dat lijstje kan de prullenbak in. ![]() Kim verdenk ik nu steeds meer. In de school met de letters was al dramatisch (volgens mij hadden ze de 1e al fout), daarna ging Kim verder. De vraag over de Samoerai had ze goed. Een goede gok of informatie die de mol had? Ze had al geld en koos ervoor om door te gaan. (Net als Barbara maar die ligt er al uit). Zelfs een mol is niet zo gek om een nacht buiten te slapen voor een vrijstelling. Frits valt daarom af, tenzij het een hele actieve mol is. Hind heeft redelijk gedaan, de loop opdracht deed ze goed. (wat een bovenbenen zeg. ).Sanne heeft tijdens de loopopdracht goede knopen gelegd. Daarnaast heeft ze met de schoolopdracht niks gedaan. Een mol wil meer invloed hebben en zou zijn doorgegaan. Ze was verdrietig toen Tim weg moest, en als ze de mol was en Tim in het spel had willen houden had ze zonder probleem een joker extra afgegeven. Erik: Heeft geen grote rol gespeeld deze aflevering, derhalve daar geen hoogte van gekregen, alleen bij de schoolopdracht heeft hij Barbara op een verkeerd spoor gezet. ![]() Arjen: Is voor mij meer een slimme speler dan een mol. Conclusie: Frits: Geen mol Sanne: Geen mol Hind: Geen mol, wel mooie benen. ![]() Erik: Plausibel Arjen: Mijn gevoel zegt van niet maar toch plausibel. Kim: Zeer waarschijnlijk |
| Geplaatst door Verweggistan op vrijdag 29 januari 2010 om 11:44 |
| Ik ben het (bijna) volledig met Onie eens. Ik verdenk Kim ook omdat zij volgens mij ook gewoon naar een volgend lokaal had kunnen lopen of zelfs alsnog naar beneden toen ze die rekensom zag. Maar ze zij dat ze omdat ze in het lokaal was de opdracht nu eenmaal moest maken, wat volgens mij niet waar is. Ook ben ik het eens met Onie over Hind, al was het mij al eerder opgevallen. Hind kan naar mijn idee alleen vanwege die naam al geen Mol, of juist wel, dan was de naam ook al een Hint. Maar ik heb ook het idee dat Sanne zich dommer voordoet dan ze is (hoop ik voor haar). |
| Geplaatst door onie op vrijdag 29 januari 2010 om 11:51 |
| Als we de wiki mogen geloven is ze niet zo "dom" Misschien moet ik mijn mening over Sanne maar herzien. ![]() |
| Geplaatst door oscar freire op vrijdag 29 januari 2010 om 15:45 |
| Mijn mollen: -Hind -Sanne |
| Geplaatst door gwk op vrijdag 29 januari 2010 om 17:14 |
| Onie is de MOL in dit topic! |
| Geplaatst door onie op vrijdag 29 januari 2010 om 17:30 |
Oeps. ![]() |
| Geplaatst door zacht op donderdag 4 februari 2010 om 21:53 |
| Kim was vanavond wel erg onhandig klunzig aan het doen. Dat was meer een tactisch spelletje dan een mol-actie. Ik verdenk nu Erik het meest, maar ja, met mijn prono-historie zal hij er volgende week wel uitvliegen. |
| Geplaatst door waggie op donderdag 4 februari 2010 om 22:49 |
| Ik denk nog steeds Sanne of Arjen. @ zacht taktisch=tactisch aktie=actie |
| Geplaatst door zacht op donderdag 4 februari 2010 om 23:01 |
| Mijn taal is gezuiverd. Ik vind iedereen verdacht, maar dat is de opzet van het spel. |
| Geplaatst door trapper op vrijdag 5 februari 2010 om 16:09 |
| Ik verdenk momenteel nog Arjen en Frits... |
| Geplaatst door MorrisonFan op vrijdag 5 februari 2010 om 19:01 |
| Okay, loop ik iedereen maar weer eens langs Sanne --- NEE Heeft tijdens de loopopdracht goede knopen gelegd. Daarnaast heeft ze met de schoolopdracht niks gedaan. Een mol wil meer invloed hebben en zou zijn doorgegaan. Ze was verdrietig toen Tim weg moest, en als ze de mol was en Tim in het spel had willen houden had ze zonder probleem een joker extra afgegeven. Frits --- NEE Welke mol gaat een hele nacht in de kou liggen, laat de groep in de steek, voor een vrijstelling. Die hij later niet wilde ruilen voor zijn kleren -- Dat zou een mol dus WEL doen. Erik ---- NEE Hij doet te veel "goede" dingen. Zoals bijv. met die zang wedstrijd waar hij de meeste liedjes goed had geraden. Maar er zijn nog veel meer voorbeelden van echt nuttige bijdrage van Erik. Arjen --- JA Heeft al enkele mollen acties uitgehaald -- zoals gister bij het slot waar hij verkeerde getallen door gaf of bij het dragen van die zandzakken. Dat erik echt duidelijk per ongeluk zijn zak liet vallen en hij vlak erna ook --- TOEVAL? OOk met het auto rijden, hij reed wel erg goed, maar toch net ff twee keer over het zelfde stuk -- typische mol actie. Arjen is slim, dat merk je ook aan zijn taalgebruik en hij is geen opvallende persoonlijkheid. Kim --- GEEN IDEE Ik krijg maar geen hoogte van haar, als ze een mol is dan is ze niet erg actief maar zo af en toe is ze afwezig en doet ze rare dingen. |
| Geplaatst door Rein Taaramae op vrijdag 12 februari 2010 om 15:10 |
| De Mol schijnt nu in Qatar te zijn.. Zonder gekheid, ik blijf nogsteeds bij Sanne. Ze was vandaag weer echt verdacht. Waarom zette ze gelijk al haar 5 jokers in en weigerde ze ondanks dat 'het scherm'? Bij die foto opdracht zag je trouwens dat auto-pacours in de vorm van een S. Bovendien zei ze bij de telescopen: 'Ik blijf lekker in mijn eigen tunnel zitten', mol? Het is iig spannend, jammer dat we een aantal weken moeten wachten voor de volgende uitzending. |
| Geplaatst door MorrisonFan op vrijdag 12 februari 2010 om 16:17 |
| Ik weet nu zeker wie de mol is: voor de mensen die het niet willen weten LEES NIET VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aflevering 3, kijk maar eens naar de groepsfoto aan het begin van de aflevering..... Heeft iemand iets in zijn handen?? (ik zal geen namen noemen) Gisteren, één persoon kwam bij het museum echt op de persoon uit, die zij of hij had gevolgd door de foto's -- maar op wie kwam hij of zij uit??? (zoek maar uit). OOk gister, ff een inzoom moment, met grote letters DE MOL in beeld maar wie stond erachter???? Voor het antwoord --- ga zelf op zoek en houd dit in je achterhoofd Ik heb bijna altijd gelijk ![]() |
| Geplaatst door Carlfan1 op vrijdag 12 februari 2010 om 16:40 |
| Stop nu maar eens met Caps Lock. |
| Geplaatst door Verweggistan op vrijdag 12 februari 2010 om 16:45 |
| Kim was gisteren de enige die ook echt bij haar Mol uitkwam. Als Arjen de mol is snap ik niet waarom hij gisteren dan zijn scherm wilde zien. Anders had het 1000 euro gekost, iets wat de mol goed uitkwam. En hij heeft al heel wat opvallende dingen gedaan. Muntje laten vallen enz. Sanne zou een goede mol zijn maar is de laatste afleveringen wel erg nadrukkelijk aanwezig. Maar als Erik eruit moet volgende keer weet je zeker dat Arjen de mol is want hij gaat vol voor Erik, zegt ie. |
| Geplaatst door Rein Taaramae op vrijdag 12 februari 2010 om 16:48 |
| Tot nu toe zat Sanne steeds naast de afvaller bij de executie. 'Gisteren' zat ze naast Erik, maar die kon niet afvallen omdat ie 1000 euro uit de pot haalde. Als ie daarom de volgende keer wel afvalt ->> Arjen de mol idd. |
| Geplaatst door MorrisonFan op vrijdag 12 februari 2010 om 17:10 |
| @carlfan drie woorden Caps Lock en jij ergert je al? Srry hoor maar dat vind ik wat overdreven. Ik hoopte de mensen die het zelf willen uitzoeken te waarschuwen. Volgens mij is toch duidelijk, zeker na mijn aanwijzingen wie de mol is? |
| Geplaatst door Rein Taaramae op vrijdag 12 februari 2010 om 17:12 |
| Dat klopt niet MorrisonFan, ze ging voor Arjen en zag door de telescoop ook Arjen. |
| Geplaatst door Verweggistan op vrijdag 12 februari 2010 om 17:13 |
| wat Rein zegt. |
| Geplaatst door MorrisonFan op vrijdag 12 februari 2010 om 17:19 |
| Stom van me, ik heb Sanne en Kim ff doorelkaar gehaald. Srry foutje, maar de essentie blijft hetzelfde. |
| Geplaatst door Geronimo op vrijdag 12 februari 2010 om 19:36 |
| Nee, Arjen, en puur omdat hij sluw is en zo geld uit de pot haalt, maar wel de held uit kan hangen |
| Geplaatst door MorrisonFan op vrijdag 12 februari 2010 om 20:30 |
| okay, laat ik dan maar gewoon vertellen wat ik denk Arjen is zoals ik al eerder zei de mol (zie 5 februari). Toen was het meer een gok nu kan ik het beter onderbouwen. -In de derde aflevering zal de mol zich onthullen, aan het begin van de derde aflevering heeft arjen op de groepsfoto een soort kaart in zijn hand. Als je goed inzoomt dan zie je dat er op staat de mol. Daarnaast zegt hij na het diner, dat de groep zijn opdracht heeft gehaald maar hij niet. De mol had alleen kunnen verliezen dus moet hij de mol zijn. -Hij heeft een paar typische mol acties, Zo liet hij zandzakken vallen, reed hij een feillose rit maar 'per ongeluk' twee keer over dezelfde strook, gaf hij verkeerde cijfers door aan Frits, liep hij voorbij cokers, drukte knoppen uit bij het lasergame spel, bij het roeien werkte hij tegen en hij nam de jokers in plaats van het geld. - Bij het museum volgde kim de van te voren verdachte arjen op de foto's en kwam ook echt bij hem uit - Hij nam zonder de jokers in te zetten het risico om het scherm te zien. Terwijl iedereen heel onzeker was, zeker sanne die zelfs met 5 jokers het niet durfde te zien. Die zelfverzekerheid heeft alleen de mol. Bovendien was er al zoveel geld uit de pot gegaan dat zijn actie niet meer nodig was. -De laatste aflevering zoomde ze in op de jokers van Arjen met de mol erop (al gebeurt wellicht vaker). |
| Geplaatst door trapper op vrijdag 12 februari 2010 om 21:14 |
| Ik was er zonder enkele van bovenstaande aanwijzingen na gisteravond ook al uit. Arjen is de mol. Vooral die actie aan het einde van de aflevering: 3 jokers hebben, die niet inzetten en dan nog het lef hebben om voor het groene scherm te gaan. |
| Geplaatst door gwk op zaterdag 13 februari 2010 om 00:16 |
100% => Frits is de Mol![]() |
| Geplaatst door marten94 op zaterdag 13 februari 2010 om 11:50 |
100%=> Arjen is de Mol![]() |
| Geplaatst door zacht op zaterdag 13 februari 2010 om 11:58 |
100% => Roberto Jacketti is de Mol![]() |
| Geplaatst door oscar freire op zaterdag 13 februari 2010 om 12:40 |
100% => Frits is de Mol![]() |
| Geplaatst door onie op zaterdag 13 februari 2010 om 15:39 |
Dus..![]() Quote: Frits: Geen mol Sanne: Geen mol Erik: Plausibel Arjen: Mijn gevoel zegt van niet maar toch plausibel. Kim: Zeer waarschijnlijk Het kan nog steeds .Ik raak het spoor een beetje bijster. Al ben ik er (redelijk) zeker van dat Erik de mol niet is, maar hij weet wel wie de mol is. Frits ook geen mol. Sanne: Krijg ik geen hoogte van, houdt zich naar mijn idee dommer voor dan dat ze is. Tacktiek Miljouska?. Voor mij nog steeds een optie. Pakt 5 jokers, zet ze in en toch koopt ze een "vrijstelling". Arjen: maar één joker ingezet?! en gokt op een groen scherm en krijgt die. Dubbelzijdig. De mol zou weten dat hij er niet uitging, aan de andere kant hij had ook 1000 euro uit de pot kunnen halen. Mijn gevoel zegt nog steeds van niet. Hij is gewoon slim. Kim: Een gespeelde mol, zij wil zich voordoen als de mol maar is het naar mijn idee niet. 100% => Sanne is de Mol ![]() |
| Geplaatst door waggie op dinsdag 16 februari 2010 om 20:27 |
| Door de OS 2 weken geen Wie is de mol. |
| Geplaatst door marten94 op dinsdag 16 februari 2010 om 20:36 |
Ja, de OS geeft me een dubbelzijdig gevoel. Nu worden Flikken Maastricht en Wie is de Mol een paar weken uitgesteld. |
| Geplaatst door MorrisonFan op dinsdag 16 februari 2010 om 21:15 |
| @marten os - eens in de vier jaar 2 weken lang wie is de mol -- 8 weken lang 1 x per jaar Ik zegt het maar even ![]() |
| Geplaatst door marten94 op woensdag 17 februari 2010 om 11:42 |
Je hebt gelijk![]() |
| Geplaatst door Verweggistan op donderdag 4 maart 2010 om 21:38 |
| Erik dus niet, want Arjen ging vol op Erik. Frits lijkt mij niet omdat je als mol toch niet een nacht in het bos gaat zitten, dus is het een van de dames. Als Kim de mol is speelt ze wel erg goed dat ze zo onzeker is. En als Sanne de mol is dan is ze niet zo dom als ze zich voordoet. |
| Geplaatst door Jochem op vrijdag 5 maart 2010 om 10:10 |
Kim is de mol, Sanne is te dom ![]() |
| Geplaatst door marten94 op vrijdag 5 maart 2010 om 20:54 |
Ik weet niet waarom, maar 100% => Frits is de Mol![]() |
| Geplaatst door MorrisonFan op zaterdag 6 maart 2010 om 10:59 |
| Ik dacht ZOOOOOOOO dat Arjen de mol was, en ik kan het nog steeds niet bevatten..... Dan is er nog maar een kandidaat over waar ik onzeker over was, --- KIM!!. |
| Geplaatst door waggie op zaterdag 6 maart 2010 om 11:16 |
| Ik denk toch echt dat het één van de vrouwen is. Sanne was mijn mol vanaf aflevering 1. Kim verdenk ik nu ook wel een beetje... |
| Geplaatst door onie op zaterdag 6 maart 2010 om 14:38 |
Quote: Geplaatst door onie op zaterdag 13 februari 2010 om 15:39 E Dus.. Quote: Frits: Geen mol Sanne: Geen mol Erik: Plausibel Arjen: Mijn gevoel zegt van niet maar toch plausibel. Kim: Zeer waarschijnlijk Goed gevoel dus . In dat geval 75% Kim 25% Erik. ![]() |
| Geplaatst door Eltinkfan op zaterdag 6 maart 2010 om 15:19 |
| Sanne is de mol. |
| Geplaatst door oscar freire op maandag 8 maart 2010 om 16:33 |
Ik denk nog steeds dat Frits de mol is![]() |
| Geplaatst door Rein Taaramae op maandag 8 maart 2010 om 16:59 |
Quote van Geplaatst door Rein Taaramae op zaterdag 23 januari 2010 om 14:07: Barbara lijkt me niet. Loretta Schrijver, die in de eerste ronde was afgevallen, had zich tijdens de stemronde volledig op Barbara gericht. Ik neig naar Sanne. En dat doe ik nogsteeds. ![]() |
| Geplaatst door gwk op vrijdag 12 maart 2010 om 19:10 |
(nog steeds) 100% => Frits is de Mol![]() |
| Geplaatst door oscar freire op vrijdag 12 maart 2010 om 19:23 |
Ook voor mij is Frits nog steeds de mol![]() |
| Geplaatst door marten94 op vrijdag 12 maart 2010 om 23:28 |
| Is het jullie allemaal niet opgevallen? Sanne zei een keer tegen de camera: ''In de finale zitten De Mol, Kim Pieters en nog iemand, maar dat weet ik nog niet wie dat is.'' Dit zei ze nádat ze de vrijstelling bemachtigd had, dus heeft ze eigenlijk zichzelf verraden. |
| Geplaatst door gwk op zaterdag 13 maart 2010 om 00:17 |
Dat klopt. Als zij de mol niet is en Kim Pieters ook niet dan heeft ze gelijk, de mol (Frits) zit ook in de finale![]() btw, de mol en de overige kandidaten liegen net zo veel... |
| Geplaatst door waggie op zaterdag 13 maart 2010 om 09:02 |
| Ik denk ook nog steeds Sanne(al vanaf aflevering 1). Maar door een theorie op de site van Wie is de mol, lijkt het ook goed Kim te kunnen zijn. Zie hier de Plus/ketting tien theorie die Kim verdacht maakt. |
| Geplaatst door gwk op donderdag 25 maart 2010 om 21:13 |
Wat een molkenners hier Gewoon NIEMAND die het goed heeft...![]() |
| Geplaatst door Verweggistan op donderdag 25 maart 2010 om 21:39 |
| Ik had hetzelfde als waggie, als vanaf aflevering 1 Sanne, omdat vaak de zich wat dom voordoende mensen de mol zijn. Quote: Als Kim de mol is speelt ze wel erg goed dat ze zo onzeker is. En als Sanne de mol is dan is ze niet zo dom als ze zich voordoet. Nou Onie zat goed totdat ik hem van gedachten deed veranderen door te zeggen dat Sanne misschien niet zo dom was als ze deed. Quote: Geplaatst door onie op vrijdag 22 januari 2010 om 10:06 Kim verdenk ik nu steeds meer. In de school met de letters was al dramatisch (volgens mij hadden ze de 1e al fout), daarna ging Kim verder. De vraag over de Samoerai had ze goed. Een goede gok of informatie die de mol had? Ze had al geld en koos ervoor om door te gaan. (Net als Barbara maar die ligt er al uit). Conclusie: Kim: Zeer waarschijnlijk en Quote: Geplaatst door onie op zaterdag 23 januari 2010 om 21:58 Mss. is de mol wel degene die hier door bijna niemand wordt genoemd? (Kim) en Jochem had het goed ![]() Quote: Geplaatst door Jochem op vrijdag 5 maart 2010 om 10:10 Kim is de mol, Sanne is te dom |
| Geplaatst door gwk op donderdag 25 maart 2010 om 22:13 |
| Owja, Jochem had ik over het hoofd gezien... Eentje had hem dus goed. |
| Geplaatst door MorrisonFan op maandag 29 maart 2010 om 23:33 |
| @gwk Ik heb haar nooit al dé mol gezien, tenminste ik vond arjen altijd de hoofdverdachte, en van kim kon ik maar geen hoogte krijgen. Dus opzich verbaast het me niet. Wat me echter ergerde was Sanne. Ik vind haar echt een aandachts**** (oehr - maak maar wat van die letters en vul ze in..) Ze wilde gewoon verdacht zijn, heeft zich constant gedragen als een mol en heeft er helemaal niks meeopgeschoten behalve dat ze daardoor veel geld uit de pot heeft gehouden. Ik vond haar net een meisje dat tussen de 'grote' even duidelijk wilde maken dat zij er ook bij hoorde. |
| Geplaatst door Carlfan1 op dinsdag 6 juli 2010 om 14:03 |
| - |