Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?

Forum - Topic Bekijken - Schaatsflitser van het jaar

Geplaats door Rein Taaramae op dinsdag 5 januari 2010 om 16:21.
Het is bij sommigen al bekend: er wordt een ?Schaatsflitser van het jaar ? verkiezing? gehouden. Elk lid mag in dit topic 3 Schaatsflitsers nomineren, het is uiteraard verboden om op jezelf te gaan stemmen. Je hebt tot maandag 11 januari, 18.00 de tijd om jouw favoriete Schaatsflitsers in dit topic te nomineren. Daarna strijden de 5 leden die het vaakst genomineerd zijn om de felbegeerde titel ?Schaatsflitser van het jaar?. Degene die deze titel mag gaan dragen wint ook een klein prijsje: hij/zij mag namelijk een column schrijven die op SF wordt gepubliceerd, het hoeft uiteraard niet. Indien een crew-lid wint schuift de prijs door naar de nummer 2, of desnoods naar nummer 3.

Roept u maar. smiley

Reacties

Geplaatst door gwk op dinsdag 5 januari 2010 om 16:22
-
Geplaatst door gwk op dinsdag 5 januari 2010 om 16:23
1. Gibofan
2. Rein Taaramae
3. Onie
Geplaatst door Carlfan1 op dinsdag 5 januari 2010 om 16:24
1. GWK
2. Abdel1991
3. Rein Taaramae
Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 5 januari 2010 om 16:27
Dus nu kun je een nominatie verdienen, en in de volgende ronde een kwalificatie, maar als een crew-lid wint schuift de kwalificatie door naar de nr.2. Komt er nog een matrix? Het lijkt wel schaatsen smiley smiley
- Carlfan1
- Rein Taaramae
- MorrisonFan

De motivatie:
Ik nomineer de in het begin erg fanatieke MorrisonFan, die na zijn moeizaam verlopen schaatsspelletjes toch wat minder nadrukkelijk aanwezig is de laatste tijd. En als 2e Rein Taaramae, deze fan van het grote estlandse wielertalent, is de meest ijverige redacteur. Daarnaast natuurlijk Carlfan, wegens zijn kennis en hij wijst de redactie op vele nieuwsberichten
Geplaatst door gwk op dinsdag 5 januari 2010 om 16:34
@Verweggistan, de crew heeft net besloten dat de nr 5 ook een aanwijsplaats kan zijnsmileysmiley
Geplaatst door stoemper op dinsdag 5 januari 2010 om 17:04
1 GWK
1 Rein Taaramae
3 Abdel1991

SchaatsFlitsFlop: stoempersmiley
Geplaatst door waggie op dinsdag 5 januari 2010 om 17:09
1 Rein Taaramae
2 gwk
3 Carlfan1
Geplaatst door onie op dinsdag 5 januari 2010 om 17:28
1. Carlfan1
2. Abdel1991
3. gwk/GWK
Geplaatst door marten94 op dinsdag 5 januari 2010 om 17:46
1 Rein Taaramae
2 gwk
3 Abdel1991
Geplaatst door droebelde op dinsdag 5 januari 2010 om 20:29
1.Rein Taaramae
2.Onie
3.gwk
Geplaatst door niborzerrop op dinsdag 5 januari 2010 om 20:43
1. gwk
1. Rein Taaramae
1. Leon
Geplaatst door Rein Taaramae op dinsdag 5 januari 2010 om 21:27
Het is toch nog vrij lastig om je nominaties te bedenken. Schaatsflits heeft namelijk een hele hoop goede leden, maar ik kom uiteindelijk op de volgende drie (willekeurige volgorde):

- Gwk
- Onie
- Carlfan1
Geplaatst door Jesper op dinsdag 5 januari 2010 om 21:43
1: Niborzerrop
2: Carlfan1
3: GWK
Geplaatst door Carlfan1 op dinsdag 5 januari 2010 om 21:45
Quote:
Geplaatst door Rein Taaramae op dinsdag 5 januari 2010 om 21:27
Het is toch nog vrij lastig om je nominaties te bedenken. Schaatsflits heeft namelijk een hele hoop goede leden

Vind ik ook, alleen maar goed leden. Ik heb vooral de afgelopen weken gemerkt dat het niveau van de discussies gestegen is.
Geplaatst door abdel1991 op woensdag 6 januari 2010 om 23:54
eigenlijk wil ik alle leden hier nomineren, en dat meen ik echt... serieus als je af en toe kijkt hoe diep het niveau van wielerflits is.... achja maar laat ik er dan toch maar 3nomineren

-gwk(een van de meest actieve redacteurs en je kunt gewoon fijn een discussies met elkaar gaan, overigens het laatste is bij althans voor mij bij iedereen het geval)
-rein taaramae(eigenlijk een beetje het zelfde motivatie als gwk, alleen merk ik bij rein dat hij een beetje meer de regisseur hier is en dat is alleen maar goed smiley ., minpuntje is die perongeluke ban smiley )
-carlfan(alle leden hier hebben een beetje kennis van schaatsen, maar eerlijk is eerlijk een lid hier wel in het bijzonder en dat is carlfan een beetje SS van wielerflits, en ik heb enorm veel opgestoken aan hem)

overigens moet ik zeggen dat ik nooit een echte schaatsvolger was zeker de afgelopen 2jaar niet maar dankzij de site en de leden hier volg ik het weer helemaal smiley
Geplaatst door Diderick op donderdag 7 januari 2010 om 08:22
-Rein Taramae
-GWK
-Abdel1991
Geplaatst door Aalboon op donderdag 7 januari 2010 om 14:48
Zoals het er nu uitziet zal degene die een column mag schrijven de nummer 4 worden, zo een beetje.

Ik stem niet. We maken met z'n allen SchaatsFlits groot, en dat doet niet iemand individueel.
Geplaatst door MorrisonFan op vrijdag 8 januari 2010 om 18:12
@abdel

Je hebt enorm veel opgestoken AAN hem?
Dus je bedoelt dat je hem heel vaak hebt opgestookt... of je hebt enorm veel opgestoken VAN hem? smiley

Daarnaast is er een beetje verwarring, we stemmen nu voor de winnaar van 2009 neem ik aan?

Ik ga nog even nadenken over mijn stem maar ik beloof je dat degene die ik ga kiezen geen x en q in zijn naam heeft.
Geplaatst door Verweggistan op vrijdag 8 januari 2010 om 19:04
En: Ik heb jou genomineerd. Da's toch leuk. smiley smiley
Geplaatst door onie op vrijdag 8 januari 2010 om 19:11
Dan vallen Xistnc en DonQ af. smiley (als die ?berhaupt lid zijn van schaatsflits)
Geplaatst door MorrisonFan op vrijdag 8 januari 2010 om 21:00
@verweggistan

Het was meer als een grap bedoeld, niet om er serieus over door te gaan, maar goed maakt niet uit. Bedankt voor de nominatie al denk ik niet dat ik daar mee in de top ga eindigen --- net als bij mijn schaatsprono's (fijn dat je me daar nog even mee confronteerd, maar ik weet hoe dat komt de schaatsers die ik voorspel zijn pas goed op de olympische spelen) smiley
Geplaatst door zacht op zondag 10 januari 2010 om 16:25
1. MorrisonFan (vanwege zijn humor)
2. Rein T (vanwege zijn werk)
3. stoemper (vanwege zijn zelfkennis)

volgens mijn persoonlijke prestatiematrix zijn redacteuren aangewezen op een SFVHJ2, dat wordt gehouden in december 2010
2. Carlfan (vanwege zijn kritiek op kritiek)
3. Verweggistan (vanwege zijn nominatie van Morrisonfan)
Geplaatst door Rein Taaramae op zondag 10 januari 2010 om 18:02
Er is nog 23 uur en 58 minuten om je nominatie uit te brengen. smiley
Geplaatst door MorrisonFan op zondag 10 januari 2010 om 19:30
Natuurlijk verdient ??n van de redacteuren of abdel de prijs omdat zij het meest hebben gedaan voor deze site.
Nu vindt ik het leuk om andere 'gewone' in het zonnetje te zetten dus heb ik de volgende drie gekozen:
- Onie, hij is erg actief op dit forum en is goed in het voorspellen van de tijden die zullen worden gereden(in deze kleine prono staat hij dan ook 1).
- Verweggistan en zacht, omdat ze mij hebben genomineerd en ik hun bijdrage aan deze site zeer waardeer.

Dan nog iemand die ik niet nomineer maar waar ik wel veel respect voor heb omdat hij een ontzettend lang en serieus stuk heeft geschreven -- zoetemelk:

Artikel
Geplaatst door marten94 op zondag 10 januari 2010 om 20:29
Dat was al 2 januari, maar dat maakt niet uit.smiley
Geplaatst door MorrisonFan op zondag 10 januari 2010 om 20:58
Ik ben nog iemand vergeten, ik zal hem niet nomineren maar ik waardeer hem erg, namelijk marten94 -- hij is goed in prono's en geeft handige tips!! smiley
Geplaatst door marten94 op zondag 10 januari 2010 om 21:04
Ik ben zeer vereerd.smiley
Geplaatst door droebelde op zondag 10 januari 2010 om 21:24
Niborzerrop vind ik ook een held, als Belg schaatsen volgen, dat is echt iets speciaalssmiley
Geplaatst door Jochem op maandag 11 januari 2010 om 14:20
Ik stem ook even:

Henke
Evert
Abdel1991

smiley
Geplaatst door gibofan op maandag 11 januari 2010 om 15:28
Het kan nog.smiley

1.Carlfan1
2.Rein Taaramae
3.chicagodude
4. multatuli

Carlfan1 is actief en heeft vaak nuttige informatie toegevoegd, allerlei uitslagen gevonden, verstand van schaatsen. Hij leerde ons (mij iig) wat nominaties en kwalificaties waard zijn en wat de prestatiematrix inhoudt. En dat is niet mis. smiley Daar waar Mart ons probeerde voor te houden dat er werd gesjoemeld, begreep ik door Carlfan1 waar de schaatsers hun best voor moesten doen.

Rein heeft de overstap van het wielrennen goed verteerd en houdt de nieuwsstroom gaande. Zeker in de begindagen van SchaatsFlits was dat belangrijk.

Chicagodude is een relaxte dude die helemaal vanuit de VS zijn opinie geeft. Ook zijn inside info over Davis is natuurlijk leuk om te lezen.smiley

De (eerste?) inbreng van Multatuli op deze site leverde meteen dit bericht op. Meteen helder die ene regel eruit gelicht. Ik zag het hier bij SchaatsFlits voor het eerst.

Ik heb trouwens 4 mensen genomineerd, omdat we Rein niet terugzien in de geschoonde uitslag? Ik heb ze ook genummerd, maar na nog eens de regels bestudeerd te hebben, lijkt het erop dat ik net zo goed Carlfan1 onderaan had kunnen plaatsen?
Geplaatst door onie op maandag 11 januari 2010 om 16:04
@gibofan:

Quote:
Degene die deze titel mag gaan dragen wint ook een klein prijsje: hij/zij mag namelijk een column schrijven die op SF wordt gepubliceerd, het hoeft uiteraard niet. Indien een crew-lid wint schuift de prijs door naar de nummer 2, of desnoods naar nummer 3.

Hiermee wordt geinsinueerd dat de "crew-leden" wel kans maken op een "finale" plek, maar zij geen kans maken om de column te schrijven.

Wat mij dan niet geheel duidelijk is, wanneer er een crew-lid op de 3e plaats staat, of dan ook de nr. 5 of 6. (Nr. 6 in geval dat nr. 5 een aanwijsplaats is) zich plaatst voor de finale?

In deze situatie zou (ongeveer) de top de gehele top 8 zich hebben geplaatst.

smiley
Geplaatst door onie op maandag 11 januari 2010 om 16:05
Nog 1 uur 55 minuten!
Geplaatst door Verweggistan op maandag 11 januari 2010 om 16:07
Volgens mij plaatsen gewoon de eerste 5 (incl.crew leden) zich voor de finale. Mocht er een crew-lid winnen dan gaat alleen de eer naar hem. De hoogst geeindigde niet-crew lid in die finale mag de column schrijven
Geplaatst door Rein Taaramae op maandag 11 januari 2010 om 16:09
Verweggistan snapt het.

Quote van gibofan:
Ik heb ze ook genummerd, maar na nog eens de regels bestudeerd te hebben, lijkt het erop dat ik net zo goed Carlfan1 onderaan had kunnen plaatsen?

Klopt.
Geplaatst door gwk op maandag 11 januari 2010 om 16:10
-
Geplaatst door gwk op maandag 11 januari 2010 om 17:49
De stembus sluit over precies 11 minuten, als je 'jouw' favoriet nog een (beslissend) duwtje richting de finale wil geven dan moet je dat nu doensmiley
Geplaatst door gwk op maandag 11 januari 2010 om 18:01
Het is 18:00 geweest, de stembus is gesloten. Wij zijn straks bij u terug met de finale van 'Schaatsflitser van het jaar'.
Geplaatst door BettonneRon op maandag 11 januari 2010 om 23:04
oeps mijn stem is voor abdel in de blesuretijd (A)

Je moet ingelogd zijn om te reageren.